Cicle de col·loquis: «Xarxes socials: noves formes de entendre i fer servir Internet»

Coloquis Xarxes socials

Conjuntament amb Amics de la Unesco de Barcelona.

Programa:

«La identitat i el desenvolupament personal a traves de les xarxes socials»

Configuració i representació del «jo» digital. Exploració personal, autoformació i autocura. Riscos i dilemes associats a la vida «online».

«La societat en xarxa»

Les interaccions humanes en la vida «online». La nostra realitat social sota la influència de les xarxes socials. Els moviments socials contemporanis a l’era digital.

«L’us econòmic de les xarxes socials»

Autogestió i emprenedoria. La translocalització del mercats. Capitalisme i noves dinàmiques del sistema oferta/demanda.

«L’us politic de les xarxes socials»

Ciutadania, política i Internet. Xarxes socials i impacte polític. Experiències, campanyes, eleccions i estratègies en la comunicació 2.0.