Equip

L'equip d'Antropologies
Maite Mena

PRESIDENTA. Educadora social, treballadora social i antropòloga. Actualment treballa com a educadora social en l’àmbit de la salut mental i la diversitat funcional.  Està especialment interessada en l’estudi de les desigualtats socials i l’exclusió social, els processos de participació ciutadana i les migracions transnacionals.

Martín Frasso

SECRETARI. Antropòleg social per la Universitat de Barcelona, membre del Grup de Recerca en Gènere, Identitat i Diversitat (GENI) i col·laborador de la European Social Research Unit (ESRU) i del Centre d’Estudis Africans i Interculturals (CEAi). El seu enfocament és interdisciplinari i d’orientació aplicada, i actualment fa recerca i treball educatiu en les àrees de gènere, LGBT+, exclusió/cohesió social i salut

Luis Lorenzo

TRESORER. Doctorant en Antropologia del programa Societat i Cultura de la Universitat de Barcelona, i investigador en l’àmbit de les cosmologies ètniques. Actualment desenvolupant un projecte d’anàlisi de la construcció de la identitat des de la perspectiva dels processos de patrimonialització.

Violeta Argudo

Antropòloga social per la Universitat de Barcelona i MA in Global Thought per Columbia University in the City of New York on ha fet recerca com a becària Fulbright en el Committee on Global Thought. Ha treballat com a becària en recerca qualitativa en el Servei de Planificació i Avaluació de Polítiques de Salut a la Direcció general de Salut Pública de València. Actualment és becària predoctoral en la UAB dins del grup Barcelona Science and Technology Studies (STS-b) en l'àrea de “salut i tecnociència”.

Laura Lerer

Antropòloga Social i Cultural i Màster en Antropologia i Etnografia per la Universitat de Barcelona. S'ha orientat cap a l'Antropologia Simbòlica i Religiosa, interessant-se per la imbricació del ritual en processos identitaris i fent recerca en l'àmbit de la diversitat religiosa, les noves espiritualitats, la conversió i pràctiques esotèriques a Barcelona.

Rosa Martínez

Màster en Antropología i Etnografia per la Universitat de Barcelona i MA Religion and Political Life per la Universitat de Mànchester. Actualment fa recerca dins del grup Investigacions en Sociologia de la Religió (ISOR) de la Universitat Autònoma de Barcelona, sobre islam, gènere, participació política i espai públic.

Verónica Morante

Antropòloga social i cultural; actual estudiant del màster de Ciutadania i Drets Humans per la Universitat de Barcelona. Així mateix, té estudis en comunicació social, teatre i dinamització lúdica infantil i juvenil. Està vinculada a l’associacionisme i al voluntariat des de fa molts anys, treballant amb persones en risc i situació d’exclusió social. També forma part del col·lectiu d’art i antropologia Entresuelo i del sindicat Sindillar/Sindihogar.

Eli Moruno

Diplomada en Treball Social, sempre relacionada amb activitats que l'ajuden a comprendre les relacions humanes. Ha treballat com a treballadora Social en Àrees bàsiques de Salut, en el departament de Benestar i Família i actualment en els Serveis Socials Penitenciaris. Titulada en el Postgrau de la UNED "Psicopatologia i Salut", i actualment finalitzant el grau d'Antropologia Social i Cultural.

Mariana Rey

Antropòloga social i cultural, compta amb experiència en disseny de projectes socials, comunicació i gestió cultural comunitària. Els seus treballs s'han orientat a la divulgació de l'antropologia fora de l'àmbit acadèmic, amb especial interès en el terreny de la museografía didàctica.

Lazaros Stefanou

Diplomat en Tecnologia i Enginyeria de la Música, Estudis de Música Clàssica i Teoria de la Música. Actualment està finalitzant els estudis de grau d’Antropologia Social i Cultural a la Universitat de Barcelona. Interessat en temes d’etnomusicologia, religió, simbologia i nacionalisme.