Revista (con)textos

Des de 2016 l’Associació Antropologies conforma l’equip editorial de (Con)textos: revista d’antropologia i investigació social. És una revista que va sorgir al 2008 per iniciativa d’un grup de persones investigadores vinculades a la Universitat de Barcelona. Amb el recent relleu, és pretén acostar la revista a un públic ampli, per tal de que les noves generacions d’estudiants d’antropologia i altres disciplines afins, puguin trobar un espai per col·laborar, sense perdre l’espai de debat, reflexió i formació que ha caracteritzat sempre la revista.

A partir del número 7, hem volgut introduir l’esperit de l’associació oferint una convocatòria oberta a treballs independentment del perfil i grau d’expertesa, como per exemple a persones recentment graduades, amb estudis de màster o treballant des dels activismes.

A més, aquesta obertura ha anat acompanyada per un canvi en la imatge corporativa de la revista, amb la intenció d’actualitzar-la i de visibilitzar el nou enfoc editorial. Tots aquests canvis s’alineen amb els objectius de la Associació Antropologies de fomentar l’accés, la visibilitat, la divulgació i el coneixement antropològic a diversos nivells i contextos.

Visita la web de (con)textos a la UB

Consulta aquí el Nº 7